Leukadia petrin

Leukadia petrin

Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2015

Διεθνές Βραβείο Μουσικής κέρδισε ο Αλέξης Γράψας




Ο Λευκαδίτης συνθέτης Αλέξης Γράψας κέρδισε βραβείο Μουσικής στα Οπτικά Μέσα (Hollywood Music in Media Awards) στην κατηγορία Πρωτότυπη Μουσική – Ανεξάρτητων Δημιουργών Φιλμ, για την τελευταία του ταινία «Land of Leopold» με πρωταγωνιστή τον Ray Wise. Η απονομή των βραβείων θα γίνει στις 11 Νοεμβρίου 2015 κατά τη διάρκεια ειδικής τελετής στο Θέατρο Fonda στο Χόλιγουντ.


Ο ταλαντούχος μουσικός Αλέξης Γράψας έχει σπουδάσει σύνθεση κινηματογραφικής μουσικής και εδώ και αρκετά χρόνια μένει μόνιμα στο Λος Άντζελες όπου δραστηριοποιείται. Με τη μουσική του «ντύνει» παραγωγές διεθνούς βεληνεκούς. Έχει συνεργαστεί με πολλούς ταλαντούχους σκηνοθέτες και παραγωγούς. Έχει γράψει μουσική για 5 τηλεοπτικές σειρές και έχει ως ώρας επενδύσει μουσικά 15 κινηματογραφικές ταινίες, όλες από τον ανεξάρτητο χώρο, ενώ έχει δουλέψει και ως μουσικός παραγωγός σε δισκογραφικές δουλειές.

Για το πως ξεκίνησε να ασχολείται με τη μουσική είχε αποκαλύψει σε μια πρόσφατη συνέντευξή του στη Βάλια Κανελλοπούλου (clickatlife.gr):

«Για όλα «ευθύνεται» η μητέρα μου, η οποία ήταν και η πρώτη μου δασκάλα. Ήταν για πολλά χρόνια διευθύντρια του (μοναδικού τότε) Ωδείου στη Λευκάδα όπου μεγάλωσα και χωρίς να το πολυκαταλάβω ξεκίνησα να μαθαίνω μουσική από 4 χρονών.



Βρέθηκα τελείως αβίαστα και σε αρκετά μικρή ηλικία να παίζω 3 όργανα και να έχω γνώσεις ανώτερων θεωρητικών. Όταν ενηλικιώθηκα, έκανα ένα (ατυχές) πέρασμα από το τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του Πολυτεχνείου Αθηνών, το οποίο όμως αποδείχτηκε πολύ σημαντικό για μένα, καθώς σπουδάζοντας πάνω σε ένα τελείως διαφορετικό αντικείμενο ένιωσα έξω από τα νερά μου και μόνο τότε έγινε ξεκάθαρο μέσα μου τι είναι αυτό που θέλω να κάνω. Αισθάνθηκα ότι ήταν η μόνη επιλογή και ήμουν τυχερός που είχα ήδη τις γνώσεις ώστε να το προσπαθήσω».

(Μας υποδείχτηκε από αναγνώστη μας)http://www.kolivas.de/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου